Τα παιδία παίζει σκάκι!

 

Σχολικά Πρωταθλήματα 2011Με ένα εντυπωσιακό αριθμό συμμετοχών πραγματοποιήθηκαν φέτος τα σχολικά πρωταθλήματα Αττικής. Η διοργάνωση που βασικός της στόχος είναι να φέρει σε επαφή με το αγωνιστικό σκάκι μαθητές που δεν είχαν μέχρι τώρα τέτοιες εμπειρίες τα τελευταία χρόνια έχει γιγαντωθεί σε τέτοιο βαθμό που παρατηρήθηκαν προβλήματα λόγω της μαζικής προσέλευσης παιδιών στους αγώνες παρά τη διεξαγωγή εφτά περιφερειακών προκριματικών φάσεων! Ο συνολικός αριθμός των συμμετοχών υπολογίζεται ότι ξεπέρασε τα 1500 άτομα.



 

Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε τα τελικά αποτελέσματα από τις προκριματικές φάσεις για τα ατομικά πρωταθλήματα.

1) Π.Ε. Κεντρικού Τομέα Αθηνών – Νέα Φιλαδέλφεια , Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

2) Π.Ε. Βόρειου Τομέα Αθηνών – Πεύκη , Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

3) Π.Ε. Δυτικού Τομέα Αθηνών – Περιστέρι , Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

4) Π.Ε. Νότιου Τομέα Αθηνών – Ελληνικό , Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

5) Π.Ε. Δυτικής Αττικής – Ελευσίνα , Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

6) Π.Ε. Ανατολικής Αττικής – Λαύριο , Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

7) Π.Ε. Πειραιώς & Π.Ε. Νήσων – Πειραιάς , Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Τα αντίστοιχα αποτελέσματα για το ομαδικό πρωτάθλημα δημοτικών σχολείων βρίσκονται εδώ.


Η τελική φάση πραγματοποιήθηκε στο Χαιδάρι (εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία) το σαββατοκύριακο 2-3 Απριλίου.

Ομαδικό Σχολικό Γυμνασίων-Λυκείων

Ομαδικό Σχολικό Δημοτικών

Ατομικό Σχολικό


Οι συμμετοχές από το Χαλάνδρι

Σχολικά Πρωταθλήματα 2011Εντυπωσιακή ήταν και η συμμετοχή των παιδιών του Χαλανδρίου στους αγώνες. Στην προκριματική φάση του ομαδικού πρωταθλήματος είχαμε τη συμμετοχή του 5ου δημοτικού σχολείου (με δύο ομάδες), του 11ου και του 13ου. Καλύτερα από όλα πήγε το 5ο δημοτικό που εξασφάλισε τη συμμετοχή του και στην τελική φάση όπου και αγωνίστηκε.

Στην προκριματική φάση των ατομικών πρωταθλημάτων τώρα συμμετείχαν περισσότερα από 25 παιδιά από την περιοχή του Χαλανδρίου αριθμός που αποτελεί ρεκόρ και για εμάς! Τα περισσότερα είχαν ιδιαίτερα αξιόλογη παρουσία και δεν ήταν λίγα αυτά που κατάφεραν όχι μόνο να προκριθούν στην τελική φάση αλλά να πλασαριστούν και σε μία από τις τρεις πρώτες θέσεις!

Στον παρακάτω πίνακα αναφέρουμε ενδεικτικά μόνο τα παιδιά που σημείωσαν τα καλύτερα αποτελέσματα ανά τάξη. Δυστυχώς οι διοργανωτές δεν παρείχαν στα τελικά αποτελέσματα και το σχολείο κάθε παιδιού και για αυτό το λόγο δεν συμπληρώνουμε τη λίστα με όλες τις συμμετοχές καθώς σίγουρα θα παραλείπαμε κάποια.

 

Νήπια

Σιγανός Χάρης 4/5, 3η θέση (ισοβαθμία στη 2η)

Α’ Δημοτικού

Ρίνος Έκτορας 4.5/5, 2η θέση (ισοβαθμία στην 1η)

Κλειδαράς Αναστάσιος, 4/5, 3η θέση

Β’ Δημοτικού

Δραβίλας Κων/νος 4/5 7η θέση (ισοβαθμία στην 4η)

Γαρυφαλίδης Αντώνης 4/5 5η θέση (ισοβαθμία στην 4η)

Γ΄ Δημοτικού

Λουμάκης Ανδρέας 4/5, 4η θέση (ισοβαθμία στην 3η)

Κολιδάς Στέλιος 4/5 6η θέση (ισοβαθμία στην 3η)

Κλειδαράς Δημήτριος 4/5, 11η θέση (ισοβαθμία στην 3η)

Δ΄ Δημοτικού

Λιάρος Διονύσης 4,5/5 2η θέση

Κοπακάκης Οδυσσέας 4/5, 9η θέση (ισοβαθμία στην 3η θέση)

Μπράβος Παναγιώτης 4/5, 10η θέση (ισοβαθμία στην 3η θέση)


Σχολικά Πρωταθλήματα 2011Όλοι οι παραπάνω προκρίθηκαν και στην τελική φάση των πρωταθλημάτων όπου και έλαβαν μέρος, μαζί με τον Πέτρο Ραχμανίδη στη Β’ Γυμνασίου και τον Φίλιππο Στάμο στην κατηγορία των λυκείων (είχαν εξασφαλίσει την πρόκρισή τους από παλιότερη διοργάνωση), έχοντας εξαιρετική παρουσία και εκεί. Πέντε μάλιστα κατάφεραν να προκριθούν και στην επόμενη φάση (Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, Ερέτρια 16-18/4). Αυτοί ήταν ο Χάρης Σιγανός που με 4,5/7 κατέλαβε την 10η θέση (45 συμμετοχές), ο Αναστάσης Κλειδαράς (4.5/7, 7ος, 49 συμμετοχές), ο Παναγιώτης Μπράβος (5/7, 9ος, 59 συμμετοχές) και τέλος ο Πέτρος Ραχμανίδης με 4/7 (11ος στους 32) και ο Φίλιππος Στάμος με 4,5/7 (14ος στους 45).

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και καλή επιτυχία στη συνέχεια!


Σχολικά Πρωταθλήματα 2011Τέλος σαν επίλογο αξίζει να σημειωθεί πως τα φετινά πρωταθλήματα με τον τρόπο και τις συνθήκες διεξαγωγής τους μπορούν να δώσουν αρκετές πληροφορίες για το πώς μπορούν να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο. Η ένταξη παιδιών με μικρή έως καθόλου εμπειρία στο αγωνιστικό σκάκι και ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να αξιοποιηθούν χορηγίες στο σχολικό σκάκι είναι ζητήματα που πρέπει να εξεταστούν.